کلوپ: رفتارم مثل یک میمون بود
 
بروزترین وبلاگ فوتبال
پنج شنبه 28 شهريور 1392برچسب:, :: 9:35 ::  نويسنده : حمید

سرمربی 47 ساله مسئولیت رفتار احمقانه اش در جریان بازی با ناپولی را پذیرفته

یورگن کلوپ سرمربی باتجربه بوروسیا  دورتموند در پایان بازی تیمش مقابل ناپولی در صحبت هایی از خودش انتقاد کرد.

در جریان این بازی کلوپ 47 ساله به خاطر اعتراضات پی در پی و فریادهای خشمگینانه ای که برسر داور چهارم بازی می کشید،  از کنار زمین اخراج شد و به سکوها فرستاده شد. در جریان بازی نایب قهرمان فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه 1-2 مغلوب ناپولی شد.

کلوپ در پایان بازی مسئولیت رفتارش را پذیرفت و اعلام کرد که از سر ناامیدی بیش از حد عصبانی شده بود. او به خبرنگار زد.دی.اف گفت:« ما در بازی روز 4شنبه ما آن روی زیبایمان را نشان ندادیم. ولی با حداقل فاصله شکست خوردیم. ما می دانستیم که می توانیم ناپولی را شکست دهیم ولی خیلی چیزها بد پیش رفت؛ ازجمله اخراج من از کنار زمین. احمقانه بود و خودم هم این را می دانم. مثل یک میمون رفتار کردم و بیش از حد پایم را فرا گذاشتم.»

در دقیقه 27 این بازی بود که گونسالو ایگواین گل اول ناپولی را زد و لورنتزو اینسیگنه دومین گل شاگردان بنیتس را به ثمر رساند . خوان زونیگا هم دراین بازی یک گل به خودی زد تا دورتموند دراین بازی به یک گل رسیده باشد.

دلیل خشم و فریادهای کلوپ برسرداور چهارم، امتناع او از ورود نوون سوبوتیچ به زمین مسابقه بود. سوبوتیچ که از ناحیه سر مصدوم شده بود، بعد از انجام درمان های پزشکی قصد ورود به زمین را داشت که داور چهارم مانع از آن شد و همین خشم سرمربی آلمانی دورتموند را به همراه داشت.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم لحظات خوشی را در این وبلاگ سپری کنید با آرزوی خوشی و موفقیت شما.شاد زی و پیروز زی
آخرین مطالب

نویسنده های گل